Procese verbale din sedinte

Proces- Verbal Incheiat astazi 29 07 2011

NR 3764 DIN 29 07 2011 Proces- Verbal

  Incheiat astazi 29 07  2011 La sediul Consiliului Local al comunei Dumbrava, judetul Prahova, are loc sedinta  ordinara   a Consiliului Local  pe luna iulie 2011, urmare Dispozitiei nr 507 din 22 07   2011 emisa de catre d-ul Bunea Nicolae primarul comunei. Secretarul comunei face apelul nominal al consilierilor prezenti la sedinta si constata ca sunt prezenti in unanimitate ,  ,sedinta  fiind legal constituita. D-ul Spirescu Gheorghe  presedintele  de sedinta preia conducerea lucrarilor sedintei si da cuvantul d-ului primar care supune la vot proiectul ordinei de zi a sedintei in urmatoarea structura: 1.
Aprobarea procesului verbal al sedintei anterioare. 2.
Proiect de hotarare cu privire la rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli al comunei Dumbrava aferent anului 2011. 3.
Proiect de hotarare cu privire la aprobarea executiei bugetare aferente trimestului I si II ale anului 2011. 4.
Proiect de hotarare cu privire la aprobarea valorii cotizatiei anuale pentru ADI –Parteneriatul pentru Managementul Deseurilor Prahova, precum si a obiectivului de investitii Studii Topo , Avize, pentru SF Alimentare cu gaze in comuna Dumbrava. 5.
Proiect de hotarare cu privire la infiintarea Scolii  „Nicolae Dinu” unitate cu personalitate juridica –ordonator tertial de credite . 6.
Proiect de hotarare cu privire la stabilirea pretului de vanzare a graului rezultat din productia anului 2011. 7.Analizarea cererii adesate de catre SC PA & CO International SRL Oituz Cu unanimitate de voturi este aprobata ordinea de zi a sedintei. Se supune la vot procesul verbal al sedintei anterioare . Cu unanimitate de voturi este aprobat procesul verbal. D-ul presedinte de sedinta Spirescu Gheorghe propune ca primul punct de la ordinea de zi sa fie cererea adresata de catre SC PA & CO SRL  Oituz , dat fiind faptul ca reprezentantul acestei firme este prezent la sedinta. Cu aceasta propunere d-nii consilieri sunt de acord. Astfel  se da citire cererii adresate de catre SC PA & CO SRL , prin care se solicita acordul Consiliului Local ca autobasculantele firmei ce lucreaza la autostrada sa tranziteze –goale intravilanul comunei respectiv prin satul Dumbrava. D-ul Maxim – consilierul juridic al acestei firme prin cuvantul sau si in sustinerea cererii informeaza Consiliul Local ca societatea este presata prin contractul cu CNDAN sa respecte termenele contractuale precum si accesul pe sosea va face ca praful ce se  depune pe culturi sa fie cat mai putin cu putinta. Deasemenea informeaza ca societatea pe care o reprezinta va  despagubi proprietarii (fermierii)care au culturile in  zona traseului si sunt afectate. D-ul primar prin cuvantul sau informeaza ca masinile nu respecta viteza de circulatie pe care sau angajat sa o practice respectiv de 30 km/h  lucru care creaza disconfort pentru cetateni, deasemenea informeaza ca in zona proprietatii d-lui Marinache la iesirea de pe drumul de expluatare praful este de 10 cm acel om fiind foarte afectat si pe buna dreptate, solicita sa se faca ceva pentru a nu se mai ridica atata praf, eventual pe o portiune de 50-100 m SC PA & CO  sa  asfalteze. D-ul consilier Borcea Nicolae, prin cuvantul sau este de acord ca masinile sa circule prin sat goale, dar firma sa amenajeze un vad la vacile satului . D-ul consiler Voinea Ion prin cuvantul sau solicita ca Protocolul incheiat de firma si fermieri sa se respecte in sensul de a se acorda despagubirile stabilitre., acelasi lucru il sustine si d-ul consilier Mocanu Adrian care solicita plata despagubirilor pentru diferenta de productie precum si pentru lipsa de teren care a fost luata agriculturii de la fermieri si transformata in drum de acces pentru autocamioane. D-ul viceprimar Nita Gheorghe prin cuvantul sau solicita reprezentantului firmei sa repare drumul DJ 101 F la intrarea in Dumbrava, drum pe care autocamioanele firmei l-au distrus. Nemnaifiind si alte puncte de vedere fata de cele expuse d-ul presedinte de sedinta Spirescu Gheorghe supune la vot cererea firmei. Pentru aprobarea cererii 0 voturi Abtineri 2 Voinea Ion si Rus Iacob Pentru respingerea cererii 11 voturi Solicitarea este respinsa. In continuarea sedintei se trece la urmatorul punct de la OZ respectiv Proiect de hotarare cu privire la rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli al comunei Dumbrava aferent anului 2011. Se da citire la material intocmit in acest sens. Se da citire la avizul comisiei de specialitate din cadrul Consiliului Local. Pe marginea celor prezentate nefiind puncte de vedere se supune la vot proiectul de hotarare. Cu unanimitate de voturi este aprobata rectificarea bugetara . Astfel a fost adoptata hotararea nr 19/ 2011. Urmatorul punct de la ordinea de zi  a sedintei il constituie proiect de hotarare cu privire la aprobarea executiei bugetare eferente trimestului I si II ale anului in curs. Se da citire materialului intocmit in acest sens . Se da citire la avizul comisiei de specialitate din cadrul consiliului local. Pe marginea celor prezentate nefiind puncte de vedere d-ul presedinte de sedinta Spirescu Gheorghe supune la vot proiectul de hotarare. Cu unanimitate de voturi este aprobat proiectul de hotarare. Astfel a fost adoptata hotararea nr 20/ 2011. In continuarea sedintei se trece la urmatorul punct de la ordinea de zi a sedintei respectiv proiect de hotarare  cu privire la aprobarea valorii cotizatiei anuale pentru ADI –Parteneriatul pentru Managementul Deseurilor Prahova, precum si a obiectivului de investitii Studii Topo , Avize, pentru SF Alimentare cu gaze in comuna Dumbrava. Se da citire materialelor intocmite in acest sens. Se da citire la avizul comisiei de specialitate din cadrul consiliului local . Pe marginea celor prezentate nefiind puncte de vedere diferite fata de cele expuse prin material d-ul presedinte de sedinta supune la vot proiectul de hotarare. Cu unanimitate de voturi este aprobat proiectul de hotarare. Astfel a fost adoptata hotararea nr 21/ 2011. Urmatorul punct de la ordinea de zi al sedintei il constituie Proiect de hotarare cu privire la infiintarea Scolii  „Nicolae Dinu” unitate cu personalitate juridica –ordonator tertial de credite . Se prezinta materialul. Se da citire la avizul comisiei de specialitate din cadrul consiliului local. Pe marginea celor prezentate au loc discutii. Astfel d-ul presedinte de sedinta Spirescu Gheorghe informeaza consiliul local despre pierderea persoanalitati juridice de catre scoala Ciupelnita, dat fiind numarul redus de copii despre comasarea acesteia cu scoala Dumbrava precum si despre faptul ca scoala isi va angaja propriul contabil , va avea buget separat si vor fi personalitate juridica- ordonator tertial de credite. Fata de cele expuse nefiind puncte de vedere diferite se supune la vot proiectul de hotarare. Cu unanimitate de voturi este aprobat proiectul de hotarare. Astfel a fost adoptata hotararea nr 22/ 2011. Urmatorul punct de la ordinea de zi a sedintei il constituie Proiect de hotarare cu privire la stabilirea pretului de vanzare a graului din recolta anului 2011. Astfel se da citire la materialul intocmit in acest sens. Se da citire la avizul comisiei de  specialitate din cadrul consiliului local. Pe marginea celor prezentate au loc discutii. Astfel d-ul consilier Voinea Ion prin cuvantul sau informeaza ca grau din productia anului agricol 2010-2011 s-a vandut cu 0,70 bani kg a cumparat Comcerealul. D-ul Braileanu Marian informeaza ca pretul a scazut la 0,58 bani / kg. si Comcerealul nu mai cumpara. D-ul Mocanu  Adrian , prin cuvantul sau informeaza ca pretul cu care se vinde graul este de 0, 63 bani/kg. Se supune la vot propunerea d-lui Mocanu ca pretul de vanzare al graului sa fie de 0,63 bani/kg Cu unanimitate de voturi este stabilit ca pretul de vanzare al graului sa fie de   0,63 bani/kg. Astfel a fost adoptata hotararea nr 23 / 2011 In continuarea sedintei d-ul consilier Neagu Viorel face referire la grosimea asfaltului ce se toarna la Ciupelnita si doreste sa vada proiectul. Primarul comunei informeaza ca proiectul il poate studia oricand iar de verificarea in teren a lucrarilor se ocupa Inspectia in constructii Prahova, care urmareste efectuarea lucrarilor. D-ul consilier Voinea Ion prin cuvantul sau face referire la lista datornicilor la buget si solicita ca angajati la la compartimentul alimentare cu apa sa mearga lunar la ceteteni pentru incasare contravalorii apei furnizate si nu cand isi aduc aminte. Primarul informeaza ca aceasta problema se va rezolva. Nemaifiind si alte puncte de analizat ,ordinea de zi a sedintei fiind epuizata d-ul presedinte de sedinta Spirescu  Gheorghe  , declara lucrarile sedintei incheiate . Drept pentru care s-a incheiat prezentul proces verbal. Presedinte de sedinta,
                                                  Secretar Spirescu Gheorghe                                             Apostol Marian